Mello såklart!

Supermegaäckligtstressad så det är helt sjukt. Har gått runt och kännt en viss oro hela dagen. Två veckor till påsklov och då har jag engelskaprov, biologiprov och ett kursprov i matte. Jag vill bara gå och dö flera gånger om. Sen på det här så har jag två event jag ska dansa på och jag kan inte allt än. Påsklovet blir det inte heller någon vila då det är repvecka med pinnochio följt av en vecka med föreställingar. Jag kan räkna upp hur många tyngande saker som helst, men det vill ni nog inte läsa om. Men måste bara få driva ur min ångest lite.
 
Såg ni på melodifestivalen? Jag och mamma körde lite mello-mys och röstade på Robin som vinnare. Jag hade inte hört hans låt förrän ikväll men nu så har jag nog lyssnat på låten konstant i en timme. Texten börjar sätta sig och jag kommer säkert inte kunna somna för att den maler i huvudet.
 
I'll survive it all , because of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0