Back in business

Två gånger nu så har jag bloggat men skiten kommer inte upp! Då här kommer ett gammalt inlägg för det låg snällt kvar här istället för att laddas upp. Enjoy!

Tänka sig att folk fortfarande kollar in här på min lilla sida varje dag. Senaste tiden har jag tänkt att jag ska blogga men har inte alls varit sugen.
Men nu är jag lite piggare igen. I helgen var den årliga uppvisningen i konserthuset. Jag är riktigt nöjd med min insats och har fått många komplimanger för både mitt dansande och mina koreografier. Det gjorde mig glad! Som vanligt var mamma min idolpublik i helgen. Jag är glad att jag har en som tittar iaf och båda dagarna till och med, sen är jag också otroligt glad för mina fina elever. Jag fick blommor av en, det värmde mitt lärarhjärta.
För er som missade helgen kommer lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0