To Canada and beyond

Bara några ynka yttepyttesmå dagar kvar innan jag åker till Kanada för sol och bad och ett jä**la massa ätande. Jag kommer rulla hem från flygplatsen sen. Jag planerar att äta munkar nästan varje dag. Jag kommer dricka läsk i värmen. Jag ska äta ett stort lass Froot Loops varje morgon ( den kanadensiska typen är MYCKET godare än den i Sverige).
Jag ska äta på alla olika snabbmatskedjor, wendy's, harvy's, KFC mfl. Jag ska äta chickenfingers i den enda restaurangen som finns i min hemstad, tillsammans med vitlöksbröd täckt med smält ost! Ja ni ser ju, inget man blir direkt smal av. Men åker man dit en gång var tredje år kan man lika gärna festa till det ordentligt!
Sen så får jag min 18års present av min bror på söndag, vi ska nämligen hoppa fallskärm! Hur mycket ångest jag kommer ha över det vet jag inte än (pulsen slår fortare bara jag skrev om det). Jag kommer kanske gråta lite, skrika lite, svimma och sådär men jag har nog kul i några sekunder i alla fall!
I'll keep you updated


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0