Parlez-vous anglais?

Nu har jag provat att klippa mig i Bryssel också. Ingen höjdare det heller! Jag fick en tjej som inte kunde en gnutta engelska. Hon sa bara please hela tiden. Jag försökte så gott jag kunde visa att jag ville ta det slitna på topparna och hon föreslog att ta bort typ 5cm. Bra tänkte jag för jag vill ha kvar mitt långa hår. Dem som jobbade hade inte stolar för att komma i samma nivå som jag satt i så då fick jag stå och bli klippt större delen av tiden istället. Skumt ställe det här! Men sen såg jag ju hur mer och mer hår flög av... Inga 5 cm där inte. Jag är ju nästan skallig! Nä okej inte så illa, men så här kort har jag inte haft på många år.
Damn you non-english speaking woman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0