Dooms day

Nu blir jag snart åter en människa som har kontakt med omvärlden. Just nu är det bara fysik som fyller mitt lilla palle. Imorgon blir det fyra timmars prov för att sen återvända till friheten att kunna göra vad jag vill. Jag måste välja nog och väl va jag vill göra. Jag tror bestämt att jag köper en redbull och låter resten flyta på. Spela lite dragonvale och dansa lite rent av. Min snuva är nästan borta så kan vara dags att ta några små steg. Efter imorgon kommer jag vara fit for fight! (Om jag känner att provet gick bra) Klart det kommer gå bra för mig!(jag är inte helt säker på det, de senaste två dagarna har jag inte orkat plugga mer). Usch och fy och blä, nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0