Hallå i snöyran

Lovet har minst sagt börjat. Jag har hunnit med det ena och det andra. Jag har blivit firad av mina kompisar i fredags. Jag fick en finfin klocka av Alexandra och en asball tröja av Elle. Sen busade jag runt med Alexandra på kvällen. Jag har övat inför musikalen pinnochio och så var med mina kittycats till veterinären imorse, skrivit en engelskaredovisning, tro det eller ej! Nog om det förflutna, vad är det som ska komma skall Yourso?
Jo imorgon åker jag tåg till min sommarstuga för att träffa på min farbror och faster som jag inte träffat sen sommarlovet. Jag tänker mysa med dem i snöiga Eskilstuna tills på fredag. Då drar jag vidare till stora Stockolm-holm för att möta upp lite familj och kolla på Jesus christ superstar på lördagen. Söndagen kanske lilla jag blir firad eftersom det är dagen före THE DAY. När jag berättar om allt som ska hända denna veckan känner jag hur snabbt den kommer att gå, och inte har jag haft en enda sovmorgon än, Skandal!
 
Vad ska ni göra på lovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0