Babylicious?

En ganska lugn helg med far min har det varit. (Helgen är ju inte över, men med jobb hela söndagen så räknas det inte som helgdag)
Jag har ätit god mat och pysslat med en liten 5 månaders baby som var på besök. Jag kan fortfarande säga att jag inte är så förtjust i barn. Inte såna små som skriker, dreglar och spyr. Det är inte riktigt min grej. När de börjar prata lite kan ju va kul. Men efter att ha varit med den lilla Nora i två dagar var det skönt att komma hem till mina vuxna, ickedreglande, non-spyande katter. Som mamma sa "det bästa preventivmedlet är att ta hand om en bebis en dag".
Jag håller mig till mina katter ett bra tag till känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0