Partaj

Helgen inleddes med att träffa min sköna Alexandra som har ny lägenhet. Hur fin som helst var den. Jag vill också ha ett eget ställe som jag kan mysa runt i, men jag för snylta på hennes ställe så länge. Helgen avslutas med att titta på Partaj som går på 5an. Dem gjorde karikatyr på sådana människor som jobbar på Carlings. Så himla klockren va den! Så man undrar ju, hur går en arbetsintervju till för att få jobb där? Att människor kan sitta i Stockholm och pricka in personligheterna på dem som jobbar på Carlings i Växjö!? Partaj, du förgyller min söndag. Tack!


Kommentarer
Postat av: Adde

Karikatyr är en skämtsam avmålning av någon eller något.. Parodi är kanske ordet du letar efter?=)

2013-05-14 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0