Fannyfika

Efter en helt ordinarie skoldag så passade jag på att fika och shoppa med min Fanny! Det har inte funnits tid till det med alla rep så nu fick vi prata ikapp om livet och klaga lite (egentligen ganska mycket).
Jag har verkligen inte köpt kläder på länge så idag tänkte jag införskaffa mig lite vårnytt, men som vanligt kommer man hem med en stor gosig tröja som jag kommer använda när jag tränar. Att det ska va så kul att leta danströjor medan lite finare vardagstoppar i min smak inte går att hitta?
Okej, egentligen finns det mycket fint men antingen blir man bankrutt av ett sånt plagg eller så är det tight och ah....det är inte riktigt min grej det där.
Dagens i-landsproblem bjöd jag på här och nu men det tar jag inget extra för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0