Will i lose my dignaty

Herre min Jesus vad bra musikalen va! Jag hade kunnat se den flera gånger om, vilket jag ska! Ska nog gå på sista föreställningen när alla är varma i kläderna och ger allt de har. Inte hade jag fattat att detta var ett projektarbete av en kille i 3an på katedral. Jag trodde det var någon sån van gammal gubbe som satt ihop det, men icke! Han hade köpt rättigheter till musikalen och fått låtarna översatt till svenska och allt. Snacka om ambitiöst arbete. Han måste få A+++++++ för den här. Jag fällde både tårar av sorg och tårar av glädje under föreställningen. Så sjukt bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Gå och se den befor It's too late!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0