Tell me the meaning

Idag är en jag-saknar-pappa-dag. Kan aldrig minnas att jag haft det någonsin i mitt liv. Men samtidigt så funderar jag på om jag saknar MIN pappa eller EN pappa.
Jag och min bror skrattade högt när mamma berättade för oss att pappa en gång sagt "Att skaffa barn är livets mening". Menade han verkligen det eller va det ett enkelt knep för att få mamma på kroken? Men i och för sig så har han åstadkommit det, men han kanske skulle utveckla sitt citat lite, till "Livets mening är att skaffa barn och ta hand om dem". Men han gör som han vill och känner för.
Äsch, bort med negativa tankar och fördjupa dig i fysikens värld istället yourso.
Japp så gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0