Tapelytap

Då har jag gått på min första stepplektion. Det var jag, två förtioåringar, två femtioåringar och en sjuttioårig i gruppen. Tjoho va livat det va! Men inte tänker jag sluta för det. Det är kul att få klappra runt lite och förhoppningsvis kan jag föra över det jag lär mig där till andra danser, tex housens footwork.
Imorgon är det hiphop som gäller, kanske en springtur om jag är hurtig. Jag har sovmorgon, två lektioner och slutar då 12.50. Att gå ända till kvällen utan att göra någonting är lite segt, så en liten springtur skadar ju inte. Men hiphop också alltså, det ska bli så kul att få komma igång med den speciellt när det är ny lärare (mr marzu). Han måste leverera på topp! Jag vill ju lära mig loads med nya saker.
Trött som en potatis är jag nu och ska krypa ner tidigt. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0