Sleepless in Växjö

Kan inte somna. Tankarna flyger huller om buller. Vad som ska göras imorgon. Går igenom koreografier och teknikövningar i huvudet. Tänker på vad jag måste plugga på till kursprovet i matte tills på tisdag och onsdag. Att fysikprovet gick dåligt i torsdags så jag måste göra bättre ifrån mig på del 2 av provet nu på torsdag. Att jag ska ha engelskprov på fredag. En jävla massa prov hela veckan alltså. 4 jävla stycken på en vecka, det gör mig arg! Ingen motivation till någonting. Jag vill bara sova men inte ens det kan jag.
Det är härligt att va tonåring nu för tiden....(känn ironin som bara skriker i den meningen)


Kommentarer
Postat av: Fannyyyyy

Positiva tankar!! You gonna be awesome!
Asfint hår du hade där förresten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0