I to the K to the EA

Jag och mamma tog en sväng till IKEA idag för att skaffa lite mer förvaring. Jag får inte plats med alla kläder i mitt rum så jag ska ha en byrå i vår skrubb/ Walk in closet. Så när jag kom hem så tänkte jag rensa ordentligt. Inte bara bland kläder utan i ett nauttygsbord (vet inte hur det stavas men autocorrect ville ha det så) jag har står i mitt rum full med grejer jag aldrig använder, lådor under sängen med grejer jag aldrig använder. Jag hittade lite roliga saker till exempel mina mjölktänder, min kapsylsamling, alla gymnastik medaljer och det roligaste var mina gamla kärleksbrev ifrån min pojkvän när jag gick i 3an någonting. Med det ur världen så ska nauttygsbordet kastas så jag får lite mer space i mitt rum och mer kuddar än de jag köpte idag ska förgylla min säng så det blir lite hemtrevligt. Excited!


Kommentarer
Postat av: Elle

Uuh, lägg upp lite bilder på hur det blir sen dåå!

(nattduksbord*)


Svar: uhuhu, i might aswell!
Josefin

2012-09-23 @ 12:35:22
URL: http://ellesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0