Tusentals kyssar

Jag har börjat sova middag efter skolan, vad ska jag göra det för? Nu sitter jag och är pigg fast än jag borde sovit för länge sen. Men ingen panik, jag slår upp kemiboken och hinner kanske läsa en 5-6 sidor innan jag somnar av uttråkning. Prov på onsdag nästa vecka och jag ska försöka ha disciplin fram tills dess. Jag vill ha ett B i kemi 2 också!
Förresten så tjatade jag på min lärare att få stå i båset för natur på öppet hus på lördag. Han hade frågat två killar i klassen vilket jag protesterade mot. Hur ska små stackars flickor i 9an våga gå fram till två killar i 2an och ställa frågor. Så nu ska jag gladeligen stå där på lördag och prata med små nior och få dem att börja på naturprogrammet. Man kan ha ett liv fast än man går natur! Jag är ett praktexempel på det, så mycket som jag hinner med utanför skolan. Det ska bli kul att stå där.

I love natur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0