Open up

Jag gillar verkligen mig själv. Inte på ett sånt ego-vis att jag är bäst eller så, men jag är bara nöjd hur jag har blivit. Att jag tänker och gör som jag gör. Jag får höra ibland att jag är omtänksam och det är nog det bästa nån kan säga till mig. Att kunna va där för andra och hjälpa till med vad som helst är något jag tycker om att göra. Och det senaste halvåret har en person hjälpt mig bli ännu mer öppensinnad mot människor. Jag vill hjälpa människor i mitt framtida yrke, det är det jag gillar och gör bra. Men man kan ju hjälpa människor på hur många sätt som helst. Vilket ska man ta?

(Jag åt kvarg till mellanmål idag, inte kvarkar eller kvalster. Kvarg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0