Jag gillar dig ändå

Jag hade en så sjuk dröm inatt. Den var så verklig och så bra. Jag var med mina släktingar i sommarstugan så som det brukar va men så var min farmor där. Jag blir ju helt chockad för jag vet ju att hon är död men så stod hon där i egen hög person. Hon var så detaljerad och rösten var exakt, sånt man inte kan tänka sig till vid medvetande ens. Vi kramades och hon berätta hur hon saknat mig och jag för henne. Hon bad om ursäkt för att hon inte hälsat på tidigare för hon hade varit ute och rest mycket. Det är så sjuk så jag tror nästan att det hände på riktigt. Det var hon! Jag har bett henne att ta kontakt med mig. Det satt jag och sa rakt ut hela dan jag fick höra att hon var borta. Igår var hon hos mig. Skit samma om jag inbillar mig det, för det känns så mycket bättre att tro att hon finns nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0