Flow

Fullt med saker som ska göras idag. Jag ska plugga psykologi, skriva svenskuppsats, gymma med mamma och planera klasser. Men det är sjukt svårt att vara fokuserad när jag insåg att mitt gamla favoritspel nu finns för iPhone! På min första Sony Ericsson så fanns ett spel som hette "Path". Det är ett rutnät där man ska dra en linje från siffran ett till ett, två till två etc. Men linjerna får ju givetvis inte korsa. Det som är lite nytt på spelet jag har nu är att alla rutor måste va "upptagna". Jag spelade ca 120 nivåer igår och idag har jag nog gjort lika mycket. Så sjukt kul men lite för lätt, jag gillar när man fastnar och får klura ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0