Läderlapp, du läderlapp

Jag var inställd på att Läderlappen skulle vara sjukt tråkig och att jag skulle längta tills den var slut, men den var riktigt bra ändå! Kanske för att jag hade så lägga förväntningar. Fina sånger, danser och en hel del komedi! Skrattade så jag grät vid vissa tillfällen. Mycket bra torsdagskväll, men den slutade inte där! Fanny skulle sova hos mig eftersom klockan var halv 11 när allt var klart och Lessebo ligger så långt bort. Så vi traska hem till mig och då smsar Hani att hans buss inte går på ett tag så då skulle han också sova hos mig, men allergiker som han är så tog det typ 5 minuter tills han började nysa och ha sig. Han läste en saga för mig och Fanny innan han tvingades åka hem. Klockan två somnade jag och jag är ändå piggare än vanligt. Fredagskänslan är helt enkelt uppiggande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0