We're just ordinary people

Sitter och lyssnar på min favolåt på kulturama för att det är så bra högtalare här. Dub i dem är gudomligt!
Snart borde folk ifrån hip hop prep dyka upp för en träning på två timmar. Det blir att rå-nöta danserna för de sitter inte alls som de ska. Men när de väl sitter blir det så jävla bra! se till att boka biljetter och dra dit. Vissa danser är i alla fall värda att se, haha.
Hoppas mina elever gör vad de ska. Jag är lite nervös över att andra ska titta på dem och ha åsikter. Kanske har man blivit hemmablind? Sen så ska man stå på scen och få blommor i slutet. Alla lärarnas namn ropas upp och eleverna skriker när de hör sin lärares namn. Lone kommer få MASSA skrik sen kommer man till oss lärare som har typ 2-3 klasser. Då blir skriken lite halv-lama. WOoo..
Aja, jag blir nog förhoppningsvis inte helt bortskämd.
Tagga! Dags för träning.


AJFÅÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0