Vi har ingen fest?

Sammrep med alla som ska vara gemenskap på uppvisningen nästa helg. Mina danser gick bra och fick lite komplimanger för en som jag skapat, tihi. Men det var en lång dag så var lagom mör när jag väl kom hem. Jag gjorde mig lite vacker, koka ihop lite mat och mötte sen upp Alexandra och sebbe vid sjön. Det var brasa som gällde!
Vi hade sett på FB att nån snubbe skulle ha "fest" någonstans i närheten av simhallen men vi tänkte är vi här först så kan ju ingen köra iväg oss. Det är allas grillställe ju!
Runt kl 22 när det var sagt på fejjan att folk skulle dyka upp till denhär festen så kom små fjortisar och stod 30 meter bort. En tjej tog en för laget pch frågade oss om vi visste var den festen skulle vara. Detta hände X antal gånger mer. Hörde eller såg inte nån fest. Such a ripoff för fjortisarna. Men vi hade det bra bra vid elden. Fick träffa Alexandra igen som jag inte träffat på typ..2 veckor. So long time! Så nu var jag gullig och satte ihop fina bilder på henne för att hon är söt och snäll.


Kommentarer
Postat av: Aleix

HAHA. Gud vilka vackra bilder! Du har valt dom bästa ser jag........ x)

Det var supäh mysigt, vi får ses snart igen hun<3

2012-05-20 @ 20:35:22
Postat av: Mikkis

Mihi, nej jag vill inte vara som du. Jag vill ha dina byxor ;)

2012-05-20 @ 22:30:22
URL: http://llovelyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0