Fisen reser till Katrineholm!

Nu sitter jag på tåget på väg till Katrineholm. Jag ska tillbringa helgen med min Halotoneeen. Ikväll blir det charader vilket jag tror kommer ge goa skratt. Dansare är ju så bra på att använda sin kropp så det går nog finfint. Imorgon är jag inte helt säker på vad som väntas..grillning..något festivalliknande..awesome lixom! Sen på lördag kommer helgens höjdpunkt, JAM!
Skönt att få lämna Växjö ett tag. Jag är ju där så mycket. Det är bara två veckor kvar sen är jag fri och kommer flänga runt lite här och var. Kommer bli lite sådär lagom skönt, eller hur!

Nu ska jag lägga ner mobilen för att skriva på den och åka baklänges på tåget gav ingen skön känsla i magen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0