Det är inte lätt när det är svårt

Det är då själva fan att inget ska gå som jag vill. Eller så kanske det gör det, och skrämmer mig. Vetefan vad det är för fel. Men det blir alltid såhär i alla fall. Blir så trött på mig själv. Gaaah. Mamma har rätt, det är nog rätt jobbigt att vara tonåring ändå. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men det finns ju gott om saker att tänka på med skola och allt och sen så är man tonåring och då får man helt plötsligt 500 saker till att tänka på.
Det är bara att bita ihop och ta det som en man, om det ens är möjligt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag finns för dig vännen <3 saknar vår tid. <3

2012-05-02 @ 08:53:49
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0