Words are not enough

Tjingeling på er! Jag är på toppen humör idag av det fina vädret. Just nu sitter jag hemma för jag har en läkartid kl 10. Jag tänkte att det var kl 9 och att jag alltså inte behövde gå på min första lektion, men där tänkte jag lite fel. Så här sitter jag medans klassen sliter på svenska lektionen.
Helgen kan summeras som GALEN, rolig men GALEN! Den glömmer vi och så lär vi oss att det räcker med kanske 3 glas rödvin för att det ska va kul, 5-6 stycken gör dig konstig och du skriver massa knas till kompisar. Något bra va dock att jag insåg att jag inte får en så jobbig baksmälla av rödvin. Detta var första gången jag drack det rent, därav the overdose! Men som sagt nu drar vi ett sträck över denhär helgen. HELGEN. Sådär ja!
Annars då Josefin? Jo det är bra. Igår var det finaler i VM i dans. Sverige vann lockingen och kickade some but. Dom var riktigt duktiga, slog Japan hur lätt som helst. Piece of sushi!
Housen var grym men det som var bäst var faktiskt experimental. Där får man ha rekvisita eller man kan dansa jazz eller modern, vad som. En typ 40-årig snubbe i kostymbyxor och blå skjorta med ganska lite hår på huvudet går upp på scen och dansar så bra! Det var så oväntat. Vet inte riktigt vad jag ska säga att det var för stil, men det var grymt! Jag bara längtar tills alla klipp ifrån igår kommer upp på Youtube.
Anyway, dags att gå ut och dra till farbror doktorn.
Piece!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0