Straight A student

Jag kan ju meddela att jag är rätt nöjd med min presstation på mina senaste prov.
Samhällen fick jag ett stort fett A på, medan de i klassen som brukar få ashöga betyg fick ganska låga. Det var en skön känsla. Sedan så har jag fått tillbaka de jävla spanskaproven som jag pluggade ganska bra på. Min lärare hade ju sagt till mig att "Du behöver nog öva på hörförståelse" sist vi hade prov och jag inte var godkännd.
Well, look at me now bitch! Jag fick 1 poäng ifrån A. På grammatiken som jag också var ickegodkännd på sist fick jag ett C och i läsförståelse fick jag ännu ett fett stort A.
Klapp på axeln Josen, det gjorde du bra.


Kommentarer
Postat av: Elmo

You go guuurl!

2012-03-15 @ 15:08:14
URL: http://ellesvensson.blogg.se/
Postat av: yourso

Taack!:D

2012-03-15 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0