Senaste inlägget var en bloggrape!

Marcus lekte med min mobil i morse. Jag märkte inte att han bloggat förrän nu. Shame on you!
Snacka om en bra dag för övrigt. Man vaknade till strålande solsken. Går ner till köket och pappa har köpt färska frallor. Sitter där och äter när jag sedan ser att våffelgärnet står framme. Så efter en fralla blev det två våfflor som grädden på moset ( egentligen som våfflan på frallan ). Därefter blev det jobb som vanligt, inget spännande direkt. När jag kom hem hade mamma gjort en jättefin söndagsmiddag med fläskfilé, potatisgratäng och tsatziki. Hon tycker det är orättvist för mig att vi bara äter fina middagar när min bror kommer på besök. Mammsen är allt söt ibland. Sen lever jag ju mitt nya liv vilket gjorde att jag slängde på mig joggingkläder och begav mig ut på min österrunda efter det. Denna gången livade jag upp den med intervaller hela vägen. Det gick riktigt jävla bra och jag är taggad på flera rundor! Nu avslutar jag dagen med bigbrother.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0