Sa någon lov?

Jag har precis nyss skickat in sista arbetet inför detta lov och det är så underbart! Förutom att innehållsförteckningen alltid ska fucka när man infogar den och att jag sen skickade in arbetet med fel radavstånd var lite jobbigt i hjärtat så jag fick göra om och skicka igen. Men det kändes skönt att förstora radavståndet. Min labbrapport gick ifrån 6 sidor till 9 sidor så då kändes det som om jag helt plötsligt gjort väldigt bra ifrån mig. Men jag vet, det är inte längden på arbetet utan innehållet, men ändå! Men nu tar jag alltså lov. Jag blir kvar här i Växjö tills på tisdag då jag far med mitt pick och pack till sommarstugan (egentligen åretom-stuga, vi är där när vi kan oavsett årstid faktiskt). Innan var jag lite bummed över att vara borta från ALL the friends.
Men nu känns det skönt att bara vara där och inte behöva göra ett smack. Sitta och prata strunt med min faster på hennes veranda, skoja med min mysiga farbror Pelle och kissa ute i skogen om kvällarna. Thats who i really am... 8) 
Men det är långt till tisdag. Vi får la se vad jag kommer hitta på för hyss innan dess. Nu är prio 1..mysa with ma cat!
Purrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0