Kronisk träningsvärk

Jag och Marcus tränade i onsdags. Jag var nästan på väg att spy på slutet. Vi joggade ifrån kulturama till sjön i intervaller tills vi kom till den dära styrke mojängen. Där körde vi ännu mer intervaller mellan lycktstolpar. Sen tränade jag mycket armar vilket känns ganska rejält även när jag slappnar av! Sen sprang vi intervaller hem. Jag har haft ont i, ni vet dom musklerna man kallar för vingar... dom har jag haft ont i sen vi tränade. Det är jävulskt att ta på eller av en tröja över huvudet, ta ut mjölken ifrån kylskåpet, räcka upp handen i skolan. Jag kommer ha blivit av med värken lagom tills vi ska träna nästa onsdag igen. Och jag tror att jag har min pappas muskelbyggargener...han tränar sina muskler typ en gång sen blir dom stora, bara sådär! Dom vingarna jag har ont i dom bubblar ut, eller bubblar är inte rätt ord, inte pekar heller, för dom är ju inte spetsiga. Dom buktar ut!  asmycket när jag håller upp armarna. Jag ser nästan ut som en body builder, nästan. Inte jätte attraktivt, men det är bra gener! 
Men nu är det helg och kemiprov är avklarat och kändes riktigt bra. En eller 2 uppgifter jag var osäker på, men det är ju ingen biggie. Nu väntas en kväll med 89 ungdomar i en lokal med sprit och musik. Jag har höga förväntningar.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0