Jönköping

Hallå i stugorna! Jag ligger utfläkt i soffan med en mage full av massa onyttigheter. Just nu ångrar jag lite att jag åt så mycket men jag dansade ju en del både igår och idag så det är nog lugnt. Jag blir nog inte en 300kg's kvinna.
Igår var jag i Jönköping och tävlade i min första hiphop tävling. Jag har inte tävlat i sport sen jag gick på gymnastik när jag var 14 så det var kul att får göra det igen. Jag var ovanligt chill hela dagen. Dansade i ett hörn, kände mig rätt bra förberedd men sen blir det ju ändå inte som man tänkt sig. Det är galet mycket man ska tänka på när man freestylear, även om man kanske inte tror det.
Man står utanför dansgolvet tänker igenom allt man ska få med i sitt solo, dansar lugnt, lyssnar på musiken. Sen när man väl står där så vill man ha stora rörelser, inget mesande. Det slutar med att man stressar och saker skiter sig. Men det var ändå kul, jag tänker definitivt göra det igen! Men innan det blir det att öva! Men har inte riktigt tid till det med all jävla skola och det blir definitivt inte lättare när Elle bytt klass nu. Så nu blir det jag och de über-smarta hästtjejerna som får umgås, yay! Skola kommer bli så mycket roligare..
Jag skulle fan bytt klass när jag hade chansen. Nu är jag fäst vid lärarna och klassen är det faktiskt synd om. Nu är vi bara 20, 19 efter sommaren.
Slutsats: Jag är för snäll, vill alltid vara alla till lags. Men karma tycks ändå inte vara på min sida, så mycket skit jag varit med om.
Usch vilken vändning inlägget tog.
Men skönt att skriva av sig lite.
Skriver imorgon hur dagen gick.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0