Gorgeous gorgeous gorgeous

De senaste dagarna har jag tittat på finalen på danstävlingen jag snackade om. Innan varje klipp kommer det reklam och denna reklam är på franska. Jag dreglar varenda gång. Jag är menad att vara fransk. I just know it. Det började när jag var 9 år (2004) och tittade på junior eurovision. Jag blev besatt av Frankrikes låt. Jag lärde mig den (när man sjunger som det låter utan att veta om det är rätt eller inte). Jag kan den än idag.



Så redan där bestämde jag att jag ville lära mig franska i 6an. Fan att det sket sig!
I want it so bad. Sen gillar jag mörka killar i afrohår eller rastapastaflätor. Det finns många såna i Frankrike! Vad gör jag här egentligen..
Quang är just nu på väg till France för att göra audition till Juste Debout School. Les twins håller i klasser där då och då (senast var i början av mars...stalker). Får han träffa dom så skär jag av min knäskål för att jag inte var där och fick träffa dom.
Men i alla fall så nu medan jag stalkade Les twins på y-tube och kollade på intervjuer på dom (bara för att se på hetingar, som sen blir hetare när de talar franska) hittade jag ett superfint klipp som jag antar att ett annat stort fan har gjort. Det är så himla vackert så man kan inte sluta le redan från första sekund.
Les twins när ska vi gifta oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0