En helt ny värld

Dagen var ovanligt bra idag. Även om min Ellmo inte var där :(. Vi har ju pratat med andra i klassen men idag var det en annan grej. Det kanske inte blir så pjåkigt dethär. Jag och grabbarna i klassen lirade fotboll på gympan när alla tjejer ville "gymma". Jag har därefter kallats för målvakt of the day. Jag krigade i målet. Efter att ha fått en hård boll på låret för hannes "jag glömde att det var hon som stod i mål" var jag inte så rädd för bollarna. Men det han sa om att han alltså skulle skjutit mjukare om han visste att det var jag som stod där irriterade mig. Jag kan väl ta hårda bollar utan att lägga mig på golvet att gråta.
Anyway, jag gillar snubbarna i klassen. De är så chill, som killar brukar vara. Jag satt med dem vid lunchen och snacka sport och dylikt, det gjorde mig inte det minsta! Dom är som sagt härliga.
Nu tänker jag plugga spanska. Jag SKA ha godkännt på detta!
Hej hopp, gummisnopp!


Kommentarer
Postat av: Elle

Åh va härligt! PUSSAR PÅ DIG

2012-03-05 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0