Var är mitt jag

Jag satt och tänkte på hur mycket man förändras hela tiden. Från en dag till en annan kan du ha gjort något, sagt något du aldrig trodde du skulle göra eller säga. Man kan överraska sig själv ibland, och det är inte alltid positivt. Efteråt kan man tänka, jag har aldrig tänkt göra dethär eller jag hatar folk som brukar säga så jag just sa.
Man kan plötsligt gå emot sig själv och vad man stått för, för man förändras i hur man tänker och är. Det är lustigt, på det senaste året har det skett så himla många saker som gör att jag förvånar mig själv. Aldrig någonsin hade jag trott att jag skulle vara som jag är idag. Och det har både för- och nackdelar. Jag säger inte att jag inte är nöjd med hur jag är men jag trodde bara inte det om mig själv. Jag märker att jag blir äldre och står på egna ben vilket är väldigt skönt! Jag gillar att växa upp samtidigt som det kanske var enklare när man var mindre. Men allt som sker gör mig till den jag är, så utan att leva livet vem vore jag då? Våga göra nått galet, utmana dina tankar och se vad som händer, lär känna dig själv på nytt. Du är inte densamma som förr.
Med det sagt, ta vara på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0