Risigt väder

Växjö fortsätter att leverera regn i mängder så jag håller mig inne och myser i soffan ikväll. Tidigare idag tog jag en liten runda på stan med Marcus för att hitta en ny klocka till mig. Jag vill ha en svart klocka med stort ur och svart läderband, dessvärre har jag minimala handleder så de stora häftiga uren är för breda. Jag tycker stora ur utger att man är mäktig, det utstrålar power. Typ liknande dessa är vad jag söker efter.

  




Men istället för att komma hem med en klocka blev det en tröja från carlings och en bok med bilder på franska järnsängar. Mamma har kollat på den i över ett halvår och tycker den är lite småkul. Jag tänkte att den ska ligga på hennes säng imorgon när hon kommer hem från sista arbetsdagen innan lovet.

Aren't i sweet!


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Så himla irriterande... Så lång tid tar det inte att läsa igenom ett inlägg liksom. De kan ju visa lite intresse.



Snygga klockor! En tröja är ju inte heller fel ;)

Vad snällt av dig att köpa den till din mamma!

2012-06-19 @ 12:42:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0