Halsfluss

Var hos doktorn idag. Tog två timmar! Han såg ju direkt att jag hade stora mandlar. Så jag fick gå till laboratoriet för prover. Så tog de halsflussprov som visa negativt...Så hör jag hur de pratar om att körtelfeber börjar gå. Jag blev ju skitnervös för då kan man inte träna på flera månader och det skulle betyda att jag missade summercamp. Vilket hade sugit dase! Så hon sticker mig i fingret och ska fylla ett tunt rör med meinen blod. Sitter där och panikar mer och mer över att de tror jag har körtelfeber. Jag börjar se suddigt och hörde ingenting, blev tydligen blek också. Så hon i labbet fick lägga mig ner och ge mig vatten. Har aldrig varit svimfärdig innan, ändå visste jag att det var det som var på väg att hända... Coolt.
Men det var inte körtelfeber heller! Men min sänka va 114 så jag har ju nån inflammation så jag fick penicillin ändå. Skönt! Så snart kan jag börja äta igen. Yay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0