Audition

Himla dumt att bli sjuk när jag ska hålla i audition. Har så ont i halsen att jag vill vejja undan det onda med hela kroppen när man sväljer. You get what i mean.
Så knarka halstabletter och dricka c-vitamin brustabletter och Alvedon idag är det som gäller. Jag blir alltid sjuk när det är mycket att göra. Stress-sjuk blir jag innan sommar och jul. Förra sommarn hade jag halsfluss vid denhär tiden, så hoppas det inte är det!
Vred på mig hela natten i sängen och när jag hörde mamma va uppe och gå tänkte jag, äntligen morgon, men klockan var bara fyra. Sen vaknade jag typ en gång i timmen tills klockan blev 8 och jag väntade på min väckning kl 9..då gick minuterna långsamt som attan! Så här sitter jag nu vaken innan jag ens borde va det. Det bådar inte gott!
Med det säger jag, trevlig dag för er som är friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0