Oh happy day

Så himla bra söndag. Vaknar och packar och gör mig redo för lunch med mina gamla goa klasskompisar som sedan följs av att jag "flyttar" till pappas hus. Mitt i där så hinner jag även träffa min söta Alexandra. Väl hos pappa gassar jag i solen någon timma innan min bror som bor i Kanada kommer dit. Där sitter vi i solen pratar och äter grillat och allt är bara så himla mysigt. En mycket fin söndag må jag säga. Men engelskan är ringrostig, dags att öva upp sig. (Nej, min bror har inte glömt svenskan men hans flickvän är kanadensare) I veckan så måste vi hitta på något kul, så tips på vad man kan göra i lilla Växjö uppskattas! P.S fredagens fest var himla bra men finns saker jag kaaanske ångrar lite, men bara lite. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0