Läger, sjuk, etc.

Tjääänare peeps! Det var ett tag sen nu. Min dumma telefon vill fortfarande inte att blogg.se ska fungera så jag kan inte blogga med den och hela förra veckan var jag på läger utan min dator vilket gjorde att jag inte hade möjlighet till att blogga. Nu blir det ändring på det.
När jag kom hem ifrån lägret blev jag sjuk med feber, ledvärk, och magont så jag orkade inte blogga då heller men nu är jag på bättringsväg. Jag känner mig så klen som hela tiden blir sjuk, det måste bli ändring på det!
 
Lägret kan jag säga var hur awesome som helst. Jag lärde mig massor och connectade verkligen med vissa lärare, fick mig en självförtroede boost och känner att jag verkligen vill satsa på dansen, NU. Ska försöka ta tag i mer egenträning året som kommer. Bara ta de mest nödvändiga klasserna och sen försöka utveckla min freestyle inom hiphop och house. Housen var så sjukt kul på lägret så jag vet inte var jag ska ta vägen. Musiken, basen, rytmerna, groovet, i just love it. House är mitt kall! Men enligt lockingläraren så var jag skapt för locking varesig jag gillade det eller inte så det får jag inte slösa bort heller. See what i mean med självförtroende boost? God i love Åsafolkhögskola!
Men nu när jag varit sjuk och vi inte har en fungerande tv i stugan så har jag kollat på kanal5play och tv3play på unga läkare, sjukhuset och SOS Gute. De jobben verkar så himla roliga också. Ambulanssjukvårdare är något jag får bli efter min danskarriär asså. Vad mycket det är man ska hinna med på ett liv. Time to start working on it, genom att sova känner jag.
Sov gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0