back in business

Nu funkar blogg.se i mobilen så jag blev taggad till bloggandet men så har jag knappt någon internetåtkomst här ute på landet så det jag skriver kommer inte upp ändå, så bajs på det.
Men som en liten update så var jag i Stockholm i fredags över dan med min mor. Det enda vi hade i sikte var shopping och det blev det mycket av. Jag kom hem med massa kläder ovh en glad själ. Längtar till att komma tillbaka till växjö och få klä sig i lite nytt, för här i stugan är det ingen idé att göra sig fin. Fredagens fynd måste varit ett par nike air sneakers som det var 50 % off på och en Kanada-onepiece likaså. Onepiecen är min nya bästa vän här på landet! Men hittade massa annat bra på weekday. Tre linnen, fast de är som t-shirtar med avklippta ärmar. Det är min nya favo-modell på tröja. På killavdelningen hittade jag en billig danströja och en skön stickad tröja. Mums!
Jag hittade ett par höga shorts som var dundersköna. ÅH, bäst av allt ett par träningsshorts och 4 par knästrumpor i olika färger. Me like! Jag kommer va flashigast på träningarna sen.
Jag har inte vågat kolla mitt konto än, i all glädje av nya varor så tänkte jag inte så mycket på priserna. Jag lever helst i ovisshet ett tag till.
Now to the pictures!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0