Streetstar

Förlåt att jag inte uppdaterat men jag har varit helt upptagen med prov å grejer och så år jag ju i Stockholm nu med! Det är FETT! Jag har fått så himla mycket inspiration, och det är inte ens slut än! Det har varit sjuuuuuka finaler i hiphop, locking. Poppingen var ILL! Housen var lite av en besvikelse men ändå tillräckligt bra för att jag ska känna behovet av att jag måste öva massor på det! Det är den bästa stilen som finns, MAN. Asså ni märker ju hur hyper jag är! Nu är det snart final i wacking och vouging. DET kommer bli speciellt, galet och underhållande.
Och så måste jag ju berätta om alla söta killar som finns här, DAMN! Killar i lagom stort afro *dregel*. Jag måste luska fram om det finns sånna i Växjö med. Grrr.
Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0