Omega3

Jag äter omega3-tabletter dom dagar jag kommer ihåg. Vilket är bra men usch så hemskt det är när man rapar. Det smakar fisk... Jag tyckte det var konstigt att jag började rapa fisk när jag inte ätit det på några dagar. Sen så *pling* det är omegatabletterna. Så nu vet ni att det kan bli så om ni inte redan upplevt det själva någong gång. Se upp för det!
Jag gör inget annat än att pluga dessa dagar känns det som men jag hann faktiskt med en fika med Alexandra idag. Vi satt och prata om hennes upplevelser på praktiken på ett äldreboende. Det händer en hel del kan jag säga! Jag gillar gamla mäniskor. Så länge dom inte är sjuka och lider. Jag hade mycket väl kunnat tänka mig jobba på ett äldreboende med friska gamla människor,haha. Jag har sett så många olika äldreboenden i mina dar, då jag hälsat på mor- och farföräldrar. Det bästa stället för gamla jag har varit på var när jag praktiserade på SSS rehabiliteringsplace. Dom behandlade folk som hade fått strok och lite annat. Det var sjukt intressant och man såg att dom som bodde där förbättrades. Jag hade trivts att jobba där. Man kanske skulle ta och utbilda sig till en rehabiliteringstjofräs? ÄÄH, too soon to say.
Jag måste ju klara mig igenom skolan först. Blöööööö är det enda jag kan säga om det. Men sitter just nu och ska kolla på lite individuella val som kan förgylla min skoltid lite.

Exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0