Noughty me!

Det var satan va lång dagen i skolan var idag. Jag och Elle var helt trötta och skrattiga redan vid lunch, Och vi blev inte piggare precis. Vi skämde ut oss för våran nya svensklärare vi fått. Vi satt i klassrummet och väntade spänt på vem som skulle komma in genom dörren. In tittar en tunn ( och jag menar tunn! ) osäker kille. Han säger sedan "förlåt jag är fel" och går. Jag och Elle tittar lättade på varandra. "Jag trodde det skulle va våran nya lärare, han såg ju ut som en mes, hahaha". Det dröjde inte mer än en halv minut tills han kom in igen och ba, jag ska visst vara här, Nv11?
Vi dog! Lite besvikna blev vi också, men han kanske har mycket att ge?
Jag gjorde inte det bästa första intrycket. Jag gapskrattade åt att han jobbade med svenska för invandrare på komvux innan han kom till oss. Trött som jag var tänkte jag, hahaha vår klass jämnförs med invandrare som inte kan svenska. Vi är sämst! Så han blängde på mig resten av lektionen. Oops!

Pricken över iet idag var att pierca mig i örat. Aningen snett tyckte jag men när jag får ha dom örhängen jag vill ha blir det nog bra. Jag fick det trots allt gratis då en tös skulle öva sig på att pierca, så jag kan inte klaga. Hoppas bara jag kan lyckas somna utan att riva örat mot kudden. Jag kommer knappt ihåg hur det var när jag tog mina vanliga. Jag gick i 3an och blev överlycklig när pappa gav förslaget. Min mamma var helt emot det, vilket hon är nu med. Men jag är lite rebellisk sen händelsen förra helgen ;)
Nu får ingen bild för det är blodigt och äckligt. Jag blev svimfärdig när jag gick hem och tänkte på deras blodiga fingrar jag sett när jag låg där på bänken. Och alla blodiga bomullstussar låg på brickan när jag reste mig, eeew! Jag var känsligare än jag trodde.

Nu blire lite plugg, sen sängen <3
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0