Mot oändligheten och vidare

Jag sitter nu med min solrosfrö-macka..det är inte lika hemskt som jag föreställt mig men nästan.
Jag tänkte i alla fall introducera er till den nya Yourso! Nä, jag är lika skojig och så men ska verkligen försöka leva nyttigt nu. Idag efter skolan planerar jag att springa en runda och sen gymma med mamma. Jag går ut HÅRT. Men så är det väl i början sen så är jag som vanligt om en vecka eller så. But i hope not, jag vill va en sån som ba mmmh gott broccoli,fröiga mörka mackor, fisk, grönsaker. Så om detta håller i sig så kanske det blir så. 
Men innan allt det väntar information och linjeinriktning, en kemi lektion och en samhällslektion.
Gotta love tuesdays! 

Kommentarer
Postat av: hanna

säg bara "MMMMMHHHH MUMS" när du äter så löser sig allt :D bästa tekniken ever hahah

tänk bara att jag hatade, och då menar jag verkligen hatade!, grovt bröd, kaffe, broccoli och andra grönsaker (utom typ sallad, gruka paprika och morötter). för o inte tala om russin ;D hang in there! du kommer älska det snart, I tell you

2012-01-17 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0