Mina byssor

Idag har jag då varit duktig. Va uppe ganska tidigt, gjorde mig en fin frukost och tittade på Rasmus på luffen, stack ner till kulturama där jag var mellan 1 och halv 7. Det är så skönt att vara där nere när ingen är där. Det är lugnt och man kan bära sig åt precis hur som helst, hehehe. Så idag blev uppvärmningsdanser gjorda samt en början på en koreografi som kan komma att bli bra. In that case kanske jag lägger upp ett klipp på den här. Men kanske inte... Jag har förresten inte sagt att jag har fått mina chachipants!!!!! I fredags kom jag hem och då låg dom i brevlådan. Jag har haft dom på mig ever since. Dom är de bästaste ever, snyggaste ever, skönaste ever. Jag kommer köpa fler!


Kommentarer
Postat av: Elle

Åh hawtdawgpänts! Vill se fler bilder!

2012-01-15 @ 21:59:50
URL: http://ellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0