Me and my boys

Jag kom hem för ungefär en timma sen efter att ha spenderat kvällen med mina old buddys. Lika kul son vanligt, om inte roligare. Jag var så himla trött efter ett tag att jag skrattade åt praktiskt taget allt! Achievements of the night? Vi spelade monopol i timmar utan att få en vinnare (vi hade lite egna hittepå regler ibland), jag fick en muskelknut utmasserad(bara för att jag räddade Johan från att betala en stor summa pengar till en annan spelare,wack regler men massagen satt fint!), jag har känt på Johans gom (luvan på hans tröja var emellan dock), jag cyklade i massa snö utan att ramla eller få hjärtattack när jag nästa ramlar. Oh juste, bland det bästa ikv.. Jag kom hem och kom på att jag köpte mango i fredags. Jag skar den och saften bara rinner ifrån den. Det var den godaste mango jag ätit på länge! Så hela den försvann i ett naffs. Glad, mätt och belåten ligger jag nu i min säng och taggar jobb imorgon.
Sov snett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0