Lööördaawg

Jag vaknade utvilad och härlig vid kl11 idag. Jag hade alltså inte sovit bort hela dagen och hade tid att hitta på massa skoj. Så vad gör jag? Sätter mig i soffan och sitter där, och sitter, och sitter, tittar på tv program efter tv program. Pluggade ytterst lite och tittade lite mer på tv. Så nu tänkte jag ta tag i mitt liv och planera lite lektioner. Nästa helg sätter det igång igen. Så blir jag klar med min planering skulle en viss stress släppa. Men jag vet mycket väl att jag kommer börja göra annat efter ett tag. Det verkar luta mot bio med Alexandra och några andra. Lite roligt måste jag ju få ha, plus att jag är en natt-mäniska. Jag kommer nog få mycket gjort inatt hoppas jag. Så nu gör jag mig vacker, så gott det går så jag kan röja på sf bio sen.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0