Fuckfucketyfuckfuckfuck!

Idag på morgonen tänkte jag. Hmm ska jag ta livet av mig? Det var lite lockande (fast bara på låtsas).
Det hade bara varit såååå skönt att få ligga kvar i sängen och slippa alla jävla helvetesjävlapissskitprov *Mad man scream*. Vi har visserligen bara ett prov varje vecka men det är ju alla andra läxor man ska hinna med också, och träningen sätter igång snart. Jag blir totalt galen och handlingsförlamad! Jag tror min hjärna lider lite av någon slags förlamning... Jag har MASSOR att göra men det blir aldrig av att jag sätter igång med det jag borde. Därför ska jag göra mig ett litet schema strax. Vad jag prioriterar att gör denna veckan.

Har ni någon gång stört er på när man biter i sin skinkmacka då man inte riktigt biter av den yttersta skinremsan och hela skinkbiten hänger vid munnen när du drar bort mackan? Det händer just precis nu och jag blir så sur på det! Allt är bara så himla jobbigt. Egentligen är det bara massa i-landsproblem jag har nu. Men dom kan faktiskt vara riktigt jobbiga. Och så är jag kvinna, vi har det svårt nog i samhället som det är. Gah! Får väl göra det bästa av situationen..
Jag gör mig en till skinkmacka och tar på mig mina fina chachipants<3




(Detta är låten jag korrar till, som jag pratade om igår. Men deras dans blir nog svårslagen)

Kommentarer
Postat av: Alicia

var har du köpt chachi byxorna ? :D

2012-03-10 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0