En skur av tankar

Oj oj ooj! Bad update på sistonde. Det är för att jag och min hjärna har sammarbetat med att pränta in kemi-saker för provet idag. I 2 timmar satt jag och räknade och funderade. Tillslut när jag lämnat ifrån mig provet och kommer ut ur salen kände jag hur hjärnan slappna av och var aningen svullen... eller så hade jag en liten cysta precis då. Provet vet jag faktist inte alls hur det gick. Det var mediokert typ. Men ingen rast ingen ro. Idag efter skolan så har jag pluggat en del fysik till provet på tisdag. Det kommer nog gå skit för jag fattar ingenting och jag hinner inte plugga i helgen för jag drar ju till Stockholm och kollar på fin underbar dans! Så jag har lite ångest blandad med förväntan. Meen jag är ganska chill med mina betyg. Det blir som det blir, bara jag inte får F. Helst hade jag ju velat ligga på C-B nånstans men man kan ju inte vara duktig på allt... Eller vissa kan men dom är no-lifers, vilket jag inte är (a).Det är studiedag imorn (egentligen idag men det känns som imorgon bara för att jag har inte sovit än). Då blir det plugg, fixa lite ärenden, fika med flickorna och sen tagga, tagga, tagga!
När denna helgen är slut har jag inget att leva för.. förutom..typ....sommarlov <3 Jag har bestämt mig för att sommaren 2012 ska bli asgrym! Så summer, be nice okay?
Och sen kan jag slänga in ett litet GRATTIS I FÖRSKOTT JOSEFIN för du fyller 17 om en månad (jag tänker fortfarande att det är onsdag).
Mina tankar flyger hit och dit känner jag. Detta inlägget hade väldigt spridda ämnen. Oh well, man kan inte alltid ligga på topp! (Om man inte är no-lifer dvs.)
NU ska jag titta på en film men anar att jag somnar innan det gått en kvart på den. Sov gott min lilla skara av läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0