Back to school

Första dagen var seg även om jag hade sovmorgon till kvart i 11 och endast hade två lektioner. Det är lixom ingen mjuk start på vårterminen. Man bara slängs in i det direkt igen. Vilket inte funkar så bra då hjärnan har varit inaktiv i 3 veckor. Men det kommer rulla in lite prov snart med så ingen rast ingen ro.
Men det är skönt att inte behöva träna en massa efter skolan dessa kommande veckor. Jag får så himla mycket fritid helt plötsligt. Jag hinner dega vid datorn, tvn OCH göra läxor.
Så nu när jag youtubat lite så har jag lite finingar att dela med mig av. Jag fastnade för djurungars läten. Så super söta så man smälter till is tänkte jag säga, haha. Så söta så man smälter till vatten och rinner ner i brunnar och ut i avlopps-system. Supeh zöta!

 






Kommentarer
Postat av: Marcus

Aaargh, jag har alltid velat ha en liten lejon- eller tigerunge här hemma!

Geee miiig!

2012-01-11 @ 13:56:38
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0