A little accident?

Jag gjorde precis en grej som måste sett mysko ut om någon granne sett mig.
Jag satt i min soffa i mina mjukisbyxor. De hade blivit totalblöta när jag cykla hem ifrån Hanna för en stund sen så jag bestämde mig för att dra ner byxorna till vristerna. Jag ville inte dra av dom helt för då hade mina supersköna raggsockor också åkt av.
So there i am, i soffan med byxorna vid vristerna och bestämmer mig för att ta en choklad ifrån Aladdinasken som står på soffbordet.
Jag tar en sån med toffe i och känner att chokladen utanpå toffen är aningen starkare än vad den brukar vara. Men jag villa ju fortfarande åt det götta i mitten. Så jag håller i chokladen och försöker slicka ut innehållet. Då smälter ju chokladen av värmen från min hand *pling, visst är jag smart*. Så med brunt klet i hela handen och med byxorna vid vristerna vandrade jag iväg till köket och bara känner hur fel det måste se ut! Tur att ingen är vaken att se denna scen.
Hehe, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0