Yatzy!

Jag har inte satt min fot utanför dörren idag. Det var skönare att sova i soffan med en katt på magen. Därefter blev det lite julstädat på mitt rum för att sen ha pytteliten spelkväll med mamma och Jacob, fast på 2012-vis. Vi drog fram brorsans iPad och körde lite yatsy och air hockey. Imorgon blir det julafton hos far med hans bruds syskon och deras familjer. Massa folk och massa god mat och MASSA prat kan jag lova att det blir. Dem är så sjukt pratglada i den familjen. Nästan lite för pratglada för min smak (i alla fall de vuxna), det leder alltid till argumentationer när snapsarna landat i magen. Det är då det är segt att inte ha sitt eget rum att gå till. Tacka vet jag julafton med mammsen där är vi pratar lugnt och gör hur vi vill under dagen. Vi käkar när vi är sugna, att sova middag efter maten är en klassiker.
However är det mysiga dagar framöver.
Slänger upp en julhälsning imorgon.
Night night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0